Żywotność - Określa naszą odporność na ciosy oraz pociski. Jest to jedyna statystyka, którą nie rozwijamy z punktów, otrzymywanych za awans na kolejny poziom.
Spoiler:- Na początek żywotność wynosi 10 - Za każdy poziom dostajemy dodatkowe + 4 do żywotności - Gdy stracimy ponad połowę punktów żywotności, nasze statystyki spadają o połowę - Gdy stracimy ponad 3/4 punktów żywotności, nie jesteśmy w stanie dalej kontynuować walki i z trudem się poruszamy. - Gdy stracimy wszystkie punkty żywotności, nasza postać umiera (tracimy możliwość gry na 24 godziny).
Siła - Odpowiada za naszą sprawność fizyczną. Wpływa na siłę uderzenia zarówno przedmiotami jak i gołymi pięściami. Wysoko rozwinięta, pozwala nam na niszczenie coraz wytrzymalszych przedmiotów, jak i na powodowanie większych obrażeń przeciwnikowi atakami bezpośrednimi.
Spoiler:- Gdy siła większa niż 5, możemy rozbijać czaszki zombie jednym uderzeniem w głowę za pomocą przedmiotu (gdy mniejsza - za dwoma uderzeniami) - Gdy siła większa niż 20, możemy rozbijać czaszki zombie walcząc wręcz - Pozwala nam na kupowanie coraz lepszej broni, służącej do walki w zwarciu. - Każdy punkt siły zwiększa naszą żywotność o 2.
Inteligencja - Inteligencja naszej postaci wpływa na wiele czynników. Jest to głównie zdobyta wiedza, umiejętności związane z survivalem oraz ulicznym sprytem.
Spoiler:- Możliwość sprzedawania i kupowania towarów oraz najemników po niższej cenie - każdy punkt inteligencji zmniejsza/zwiększa wartość przedmiotu lub najemnika o 1 punkt procentowy (nie może przekroczyć 75% i nie obejmuje złotych monet) - Pozwala nam na rozwijanie kolejnych umiejętności oraz udoskonalania ich (treningi) - Pozwala nam na kupowanie coraz wytrzymalszego pancerza
Zwinność - Zwinność określa szybkość reakcji naszej postaci. Wysoko rozwinięta, pozwala nam na robienie uników przed atakami nieprzyjaciół, jak i wykonaniem ataku zanim to przeciwnik, zdąży zrobić unik.
Spoiler:- Gdy zwinność większa od zwinności przeciwnika o połowę, mamy ok. 50% szansy na uniknięcie jego ataku bezpośredniego i zranienie go w bezpośredniej walce oraz 100% szansy, gdy dwukrotnie - Gdy zwinność jest większa od 10, jesteśmy w stanie skręcić komuś kark - Gdy zwinność jest większa od 20 mamy oraz ok. 25% szansy na uskoczenie lub schowanie się za zasłoną w porę podczas ataku z broni palnej
Celność - Określa naszą umiejętność dokładnego strzelania z broni palnej. Dzięki niej, będziemy chociażby w stanie za każdym razem strzelać w głowę, oraz powodować większe obrażenia u przeciwnika z broni palnej.
Spoiler:- Gdy celność większa od 5, mamy ok 25% szans na trafienie przeciwnika w wybrane miejsce, 50% gdy większa od 15, 75% gdy większa od 25, 90% gdy większa od 35, oraz 100% gdy większa od 50. - Gdy celność większa od 15, możemy używać karabinów snajperskich
Statystyki zawsze zaokrąglamy do dołu! Na początku każdy z graczy otrzymuje 10 punktów statystyk do rozdania.
|