Hoffman - 2013-08-20 11:33:30

Żywotność - Określa naszą odporność na ciosy oraz pociski. Jest to jedyna statystyka, którą nie rozwijamy z punktów, otrzymywanych za awans na kolejny poziom.

Spoiler:

- Na początek żywotność wynosi 10
- Za każdy poziom dostajemy dodatkowe + 4 do żywotności
- Gdy stracimy ponad połowę punktów żywotności, nasze statystyki spadają o połowę
- Gdy stracimy ponad 3/4 punktów żywotności, nie jesteśmy w stanie dalej kontynuować walki i z trudem się poruszamy.
- Gdy stracimy wszystkie punkty żywotności, nasza postać umiera (tracimy możliwość gry na 24 godziny).

Siła - Odpowiada za naszą sprawność fizyczną. Wpływa na siłę uderzenia zarówno przedmiotami jak i gołymi pięściami. Wysoko rozwinięta, pozwala nam na niszczenie coraz wytrzymalszych przedmiotów, jak i na powodowanie większych obrażeń przeciwnikowi atakami bezpośrednimi.

Spoiler:

- Gdy siła większa niż 5, możemy rozbijać czaszki zombie jednym uderzeniem w głowę za pomocą przedmiotu (gdy mniejsza - za dwoma uderzeniami)
- Gdy siła większa niż 20, możemy rozbijać czaszki zombie walcząc wręcz
- Pozwala nam na kupowanie coraz lepszej broni, służącej do walki w zwarciu.
- Każdy punkt siły zwiększa naszą żywotność o 2.

Inteligencja - Inteligencja naszej postaci wpływa na wiele czynników. Jest to głównie zdobyta wiedza, umiejętności związane z survivalem oraz ulicznym sprytem.

Spoiler:

- Możliwość sprzedawania i kupowania towarów oraz najemników po niższej cenie - każdy punkt inteligencji zmniejsza/zwiększa wartość przedmiotu lub najemnika o 1 punkt procentowy (nie może przekroczyć 75% i nie obejmuje złotych monet)
- Pozwala nam na rozwijanie kolejnych umiejętności oraz udoskonalania ich (treningi)
- Pozwala nam na kupowanie coraz wytrzymalszego pancerza

Zwinność - Zwinność określa szybkość reakcji naszej postaci. Wysoko rozwinięta, pozwala nam na robienie uników przed atakami nieprzyjaciół, jak i wykonaniem ataku zanim to przeciwnik, zdąży zrobić unik.

Spoiler:

- Gdy zwinność większa od zwinności przeciwnika o połowę, mamy ok. 50% szansy na uniknięcie jego ataku bezpośredniego i zranienie go w bezpośredniej walce oraz 100% szansy, gdy dwukrotnie
- Gdy zwinność jest większa od 10, jesteśmy w stanie skręcić komuś kark
- Gdy zwinność jest większa od 20 mamy  oraz ok. 25% szansy na uskoczenie lub schowanie się za zasłoną w porę podczas ataku z broni palnej

Celność - Określa naszą umiejętność dokładnego strzelania z broni palnej. Dzięki niej, będziemy chociażby w stanie za każdym razem strzelać w głowę, oraz powodować większe obrażenia u przeciwnika z broni palnej.

Spoiler:

- Gdy celność większa od 5, mamy ok 25% szans na trafienie przeciwnika w wybrane miejsce, 50% gdy większa od 15, 75% gdy większa od 25, 90% gdy większa od 35, oraz 100% gdy większa od 50.
- Gdy celność większa od 15, możemy używać karabinów snajperskich

Statystyki zawsze zaokrąglamy do dołu!
Na początku każdy z graczy otrzymuje 10 punktów statystyk do rozdania.

www.outbreak.pun.pl