Hoffman - 2013-03-02 21:01:12

Każda nasza postać może w czymś się specjalizować. Może to być wrodzona inteligencja, ogromna siła, chęć zysku albo ...

- Medyk - Leczenie ran sprowadza się do maksymalnie 3 godzin (naszych jak i cudzych, jeśli leczymy kogoś innego), a antidotum na wirusy kosztuje nas o połowę mniej. Na start otrzymujemy +10 do inteligencji oraz dwie sztuki antidotum.
- Naciągacz - Wszystkie rzeczy ze sklepu możemy kupić w cenie o połowę niższej, jak i sprzedawać o połowę drożej(nie obejmuje złotych monet). Na start otrzymujemy 1000 dolarów, 3000 euro, 60.000 yenów.
- Student - Każda nagroda w doświadczeniu jest o połowę wyższa. Na start otrzymujemy +1000 doświadczenia.
- Berserker - Każda rana otrzymana w walce dodaje nam +3 do siły. Na start otrzymujemy + 15 do siły i +50 do żywotności.
- Naukowiec - Wszelkiego rodzaju trucizny jak i działanie wirusa zaczyna na nas działać po drugim razie, o połowę słabiej. Mamy również 50% szans na uratowanie kogoś od działania trucizny bądź wirusa. Ponadto antidotum na trucizny oraz wirusy kosztuje nas o połowę mniej. Na start otrzymujemy +15 do inteligencji.
- Strzelec - Wszystkie oddawane strzały są o 1/4 celniejsze. Na start otrzymujemy +10 do celności i +5 do siły.
- Siłacz - Każde zadane przez nas uderzenie jest o połowę silniejsze. Na start otrzymujemy + 5 do siły i + 30 do żywotności.





Możemy wybrać dwie z powyższych specjalizacji.

Hotel Jardin de la Paix