Granat oślepiający
Opis: Oślepia przeciwników uniemożliwiając im ruch na okres jednego postu, zaś w drugim poście, postać ma zmniejszoną o połowę zwinność i celność.
Siła rażenia: -
Wymagania: brak
Spoiler:
Cena: 300 dolarów, 900 euro, 18000 yenów
Granat zapalający
Opis: Podpala wszystko dookoła obszaru rażenia. Działa na maksymalnie 3 przeciwników. Przeciw jednostkom wrażliwym na ogień siła rażenia jest o połowę większa.
Siła rażenia: 150
Wymagania: Poziom 3
Spoiler:
Cena: 450 dolarów, 1350 euro, 27000 yenów
Dostępne w Ameryce i Afryce:
Kusza wielostrzałowa
Opis: Wielostrzałowa kusza, pozwalająca wystrzelić 3 bełty bez przeładowywania, która stała się dość powszechna zarówno w Ameryce jak i Afryce.
Siła rażenia: 50
Kaliber: -
Magazynek: 3 bełty
Szybkostrzelność: 3 bełty/1 post
Wymagania: 2 poziom
Spoiler:
Cena: 1000 dolarów
Dostępne w Europie:
Kusza
Opis: Europejskie kusze, najlepsze na całym świecie, używane głównie z myślą o zaoszczędzeniu amunicji.
Siła rażenia: 70
Kaliber: -
Magazynek: 1 bełt
Szybkostrzelność: 1 bełt/1 post
Wymagania: Poziom 2
Spoiler:
Cena: 3800 euro
Dostępne w Azji:
Yumi
Opis: Tradycyjny, Japoński łuk, znany ze swojej skuteczności na całym świecie, oceniany nawet jako lepszy od Angielskich.
Siła rażenia: 60
Kaliber: -
Magazynek: -
Szybkostrzelność: 3 strzały/1 post
Wymagania: 4 poziom
Spoiler:
Cena: 55000 yenów
Premium:
Granatnik MGL:
Opis: Wyprodukowany w 1985 roku w Republice Południowej Afryki, wciąż niezwykle popularny przeciwko hordom zombie. Działa na maksymalnie 5 przeciwników.
Siła rażenia: 500
Kaliber: 40 x 46 mm
Magazynek: 6 naboi
Szybkostrzelność: 3 naboje/ post
Wymagania: brak
Spoiler:
Cena: 100 złotych monet
Offline